En liten tanke...

Vem bestämmer vad som är okej eller inte i en "öppen" relation?
Jag menar, killar skaffar sig KK:s för att få sex utan krav på annat. Många gånger så är de även på deras vilkor.
Så varför är det mer okej att en kille utnyttjar en tjej för sex än om en tjej utnyttjar en kille ekonomiskt där sex är inblandat.
Jag har börjat känna så att om en kille ska få ut allt han vill så ska även jag ha det kul på vägen, uppleva saker även UTANFÖR sängen, innan man kommer dit..palla vara ett jävla bootycall.
Men om man tänker så här har jag fått den uppfattningen att man skulle vara någon form av "golddigger"..vilket jag absolut inte är MEN om en kille kan kosta på sig att vara en "player" så kan man kanske som tjej kunna kosta på sig att vara en "golddigger"?..vad tycker ni? är jag helt bäng kanske? haha
image11


Kommentarer
Postat av: TheDude88

Bra skrivet :)

Om vi killar kostar på oss att vara s.k. "players" så är det solklart att ni tjejer kan kosta på er att vara "golddiggers" Fast tjejer får höra mer slagord från killar och tjejer när man är en golddigger medans killar som är "players" får bara beröm. Så ifall en tjej ska bli en "golddigger" så får man räkna med att få höra slagord ganska ofta :/ Ganska sjukt nu när jag tänker efter

Peace!

2008-04-16 @ 15:10:30
URL: http://thedude88.blogg.se
Postat av: Soffie

du har de mest underliga resonemang här, men man känner ju igen sig. så ja, jag kommer nog fortsätta titta in här =)

och ja, det tråkiga med att vara sjukskriven är att orka till jobbet sen.

ha de !

2008-04-16 @ 21:56:01
URL: http://soffiesliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0