Luster.

Jag bidrar till någons otrohet utan att tro att det någonsin skulle hända mig. Hur kommer det sig att dessa killar går så långt så att känslor inblandas? Var tog alla dessa raka puckar vägen och dessa ärliga spel? Jag vet inte vad han tänker för han säger ingenting när min enkla fråga kommer på tal och plötsligt från ingenstans så är jag heller inte så värst intresserad av att veta heller. När blev jag så smutsig?
Jag var ledsen sårad och arg, inte för att det är han utan för att det händer ännu en gång. Dessa lurerier alltså.
Fuck alla deals, allting är ändå bara bullshit.

För att inse att detta inte är någonting för mig och aldrig någonsin kommer vara så släppte jag tankarna fria och knullade med någon annan för första gången på flera månader, denna gång utan att bry mig om några fucing deals överhuvudtaget. och jag mådde fruktansvärt bra. Dagarna innan så träffade jag den andra och visade att jag inte hade respekt för honom någonstans. Han är inte speciel för mig längre, bara en i mängden. Orka spela det här spelet med känslor. Och så tycker jag synd om hans stackars tjej som säkert är välrdens bästa och oskuldsfulla flickvän. DÖD ÅT DESSA KILLAR . DÖD!
Nu ska jag och The Goldengirl köra för fullt, it´s time :)

The Other

Kommentarer
Postat av: soffie

Verkar som att du gör helt rätt tjejen, utav det ha kunde få ut av inlägget iaf.
Skit i han, sätt på nån annan... så skulle ja nog oxå filosoferat.
ha de gott tjejen!

2008-04-25 @ 18:55:10
URL: http://soffiesliv.blogg.se
Postat av: TheDude88

Sorry, har inte läst mina kommentarer på länge så det har gått en tid sen du svarade på min senaste kommentar, klart jag fortsätter läsa. Var ju intressant och bra skrivet.

Varsågod för kommentaren =)

Peace!

2008-05-04 @ 01:06:29
URL: http://thedude88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0