Vulgära vovvar!

Jag kan vara en parter in crime, när alla dessa män känner sig ensamna så ställer jag upp.
Det är inte det att jag är naiv, jag utnyttjar dessa stackare bara.. då och då, medans dom själva tror att det är dom som bollen för jag framstår mig själv som att det bara är så. Allt detta gör jag för att jag tycker att dom någon gång är värda att känna lite makt. Dom vet ingenting, det är vi kvinnor som har makten. Jag låter dessa stackars typer känna makt i några timmar... det är väl en god sak här i världen.

Självklart talar inte jag om ALLA män nu, man får det man förtjänar och dom flesta hittills har gjort det.
Goldengirl och jag finner varandra lika på många stadium genom detta, haha.

Jag är en kameljont som gillar allting och alla sidor, ni kan kalla mig för "crazygirl" än sålänge.
Förändringar och olika personligheter gör mig upphetsad eller något.
Det går nog inte att sätta in mig i ett endaste fack helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0