Wanna fuck?

Det här med att dejta har inte hänt för mig under dom senaste månaderna. Har snarare varit så att jag la ner det någon gång förra året pga många misslyckade killar som inte riktigt varit på min nivå. Jag orkar inte med dessa mjäkiga nördar, för att, hallå liksom, det enda ni vill är att ändå få en i säng, varför inte bara vara rak och ärlig från första början? Skippa skitsnacket om sköna middagar och grymma barrundor, eller det värsta av allt, "kolla på film". 
Genom detta så har det blivit helt onödigt att träffa nya killar. Man har nog sina perioder ibland. Just nu så är jag i den där perioden då jag vill träffa folk som jag redan känner. Och ha kul som fan...

Mitt senaste uppdrag är att träffa en kille från förr utan att gå i säng med honom, mitt senaste problem är att jag redan träffar en som jag kan känna att jag oavsett vad tycker bra om. Men är vi på samma nivå?
Jag hittar inte mig själv just nu.

The other.


Kommentarer
Postat av: Karolina den fina

Äntligen en rolig blogg som inte handlar om mode! Keep up the good work!

2008-04-16 @ 14:12:37
URL: http://www.karolinabolin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0