Who am I?

Ni kan kalla mig "Goldengirl", bloggens andra halva får presentera sig själv i ett senare inlägg.

Jag är en Social-, Glad-, Bitter, Självgående-, Livfull-  PERSON

Det ska bli ruskigt kul att kunna skriva om ALLT, jag menar, jag har även en "icke anonym"-blogg, fast där är det inte riktigt passande att skriva riktigt de saker som denna blogg är skapad för.
Alla har vi ju hört hur arbetsgivare söker på nätet efter blggar, facebook ja you name it. Kan även inflika det att jag har erfarenhet kring detta, så säger de att, passa er, det finns gott om nyfikna skvallerkärringar (och då även killar) på ert arbete som mer än gärna "sätter dit er". Idioti!


          

Detta är då lite söt-, sexigaunderkläder som är på G hem till mig ^^.image8

Kommentarer
Postat av: Sugardaddy

Fruktansvärt omoralisk blogg. Skämmes ta mig fan!

2008-04-14 @ 16:38:58
Postat av: Goldengirl

Sluta läs den...ett tips ;)

2008-04-16 @ 12:57:18
URL: http://SexOchBlandat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0