Alkohol=skadligt?

Vi är lite sega med att blogga här men vi lovar att vi kommer igång med det, vi väntar bara på våran nya design. Känns lite menlöst att dela med sig när bloggen inte är 100%lig.

Stockholm är så otroligt litet, inte det att man träffar gammla killar på korgen, NEJ, utan på tåget  påväg till jobbet. Man låtsas att man inte ser dom och har man tur så ser dom inte en, och är det tvärtom så blir det nästan pinsamt och man bara sväljer klumpen i halsen och dealar with it. Kan ni inte bara gå förbi istället och tänka på oss?

Kan känna mig lite "äcklig" iom att jag nyligen haft sex med en bekant. Han är så pass bekant så att han och min kompis har haft det lite på g en gång i tiden. Men hon vet om detta och tycker att det är kul som fan . Jag vill inte ha någons rester. Föv så var detta ett riktigt fylleknull och inte grymt någonstans. Och nu pratar vi aldrig mer om det.


Från ingenstans så hörde en gammal snubbe av sig , en snubbe som jag egentligen absolut inte gillar någonstans. Lurad av spriten så tog jag såklart taxi till honom efter kvällens avslut och satt ute på balkongen i hans nya utemöbler. WTF? Dagen efter så kändes allting så onödigt och jag rymde ifrån honom och ringde The golden girl och berättade var i helvete jag hamnat.

Jag vill träffa nya, orörda killar. Inga gamla knull och inga rester. Ska det vara så svårt?

The other

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0